آسانسور هوم لیفت

آسانسور هوم لیفت یک انتخاب ایده آل هم برای مکان های داخلی و هم برای مکان های خارجی به شمار می رود؛ که میتوان آن را به صورت دلخواه در لابی و یا در هر قسمتی که احساس بهتري به شما می دهد آن را راه اندازی کنید. که  مهمترین موارد در آسانسور های هوم لیفت امنیت، نصب سریع، عدم نیاز به چاله و آهنکشی، راحتی و بی صدا بودن آن است که در ادامه به ویژگی های دقیق تر این آسانسور می پردازیم:

 آسانسور خانگی

آسانسور خانگی یا هوم لیفت که برای ساختمان های دوبلکس یا چند طبقه کاربرد دارد، یکی از امن ترین و کم مصرف ترین آسانسور هاست این آسانسور ها به گونه ای طراحی شده اند که از جان و مال افراد حفاظت کنند.

ویژگی های منحصر به فرد آسانسور هوم لیفت

  1. عملکرد بی صدا: کلیه مانورهاي حساس از جمله پایین آمدن، بالا رفتن و رسیدن به مقصد، به آسانسور این امکان را می دهد که به میزان قابل توجهی بی صدا کار کند.

  2. نصب آسان و سریع: در آسانسورهاي برقی خانگی هوم لیفت نیاز به چاه آسانسور، سیستم وکیوم هیدرولیک و یا دیوار کمکی ندارد و تنها چیزي که نیاز دارید یک پریز است و به صورت سریع و آسان در یک هفته تحویل داده می شود.

  3. بدون نیاز به سرویس: آسانسورهای خانگی، برقی است و با مکانیزم سیستم خودکار کار می کند دارای وکیوم، روغن و یا سنگینی متقابل نمی باشد، بدین ترتیب نیاز به مراقبت کمتر می باشد و در حین راه اندازی در هزینه ساخت و زمان صرفه جویی می کند.

  4. نماي دید 360 درجه: کابین شیشه ای بی نظیر و شفاف به مسافرین این امکان را می دهد که در حین رفت و آمد در بین طبقات بتوانند بیرون را تماشا کنند.

  5. دوست محیط زیست: از مواد اولیه دوست محیط زیست تهیه شده است. براي این منظور در صورتیکه به هر دلیل آسیب ببیند به محیط زیست ضرر نمی رساند. نصب، استفاده و مراقبت از آن نسبت به آسانسورهای کلاسیک کمتر انرژي مصرف می کنند.

  6. ثابت در زمین است: بدون کمک از یک ستون، تیرآهن ویا دیوار، فقط در روي زمین ثابت می شود و مطابق با اهداف استفاده به صورت عمودی ثابت می ایستد.

     

سیستم ایمنی آسانسور هوم لیفت

 

1

سنسور فتوسل

سنسور فتوسل با کیفیت بالا، در مواردیکه انسانها ویا اشیاء در حین فعالیت آسانسور به درب خروجی آسانسور نزدیک شوند، آسانسوررا بلافاصله متوقف می کند.

2

ترمزهای ریلی دارای راهنمای مکانی

با استفاده از سیستم ترمز غیرفعال، خودکار و داخلی، حتی اگر کلیه طناب های آسانسور پاره شود هم، آسانسور روی طبقه همکف نمی افتد.

3

سنسور بار سنگین

با استفاده از سنسور بار سنگین، در شرایطی که داخل کابین بیش از ظرفیت بار سوار شود، آسانسور حرکت نمی کند. همزمان صفحه کنترل نیز با سیگنال تذکر می دهد.

4

سیستم درجه وضعیت اضطراری

هنگامیکه آسانسور به آخرین طبقه رسید و از آخرین مرحله اي که می بایست به آن برسد عبور کرد و همچنین در شرایط اضطراری آسانسور را متوقف می کند.

5

ترمز دستی موتور

در شرایط اضطراري که آسانسور قفل شده و حرکت نمی کند، این ترمز دستی که روي موتور آسانسور قرار دارد توسط یک نفر حرفه ای بررسی می شود تا آسانسور از طبقه ای که در آن متوقف شده است حرکت کند و به آرامی به نزدیکترین طبقه پایین برسد

6

سیستم قفل مغناطیسی

باعث می شود تا درب هاي ورود-خروج آسانشور فقط زمانیکه کابین مساعد باشد یعنی آسانسور در حال حرکت نیست، باز شود

7

تنظیم کننده سرعت بالا

چنانچه سرعت آسانسور از حد طبیعی بیشتر شود، آسانسور را متوقف می کند.

8

سیستم UPS / منبع تغذیه بدون وقفه

در شرایطی که منبع انرژي معمولی خراب شود ویا ولتاژ به اندازه اي کم شود که به آسانسور اجازه کار ندهد، براي اینکه آسانسور کار کند به صورت خودکار فعال می شود و انرژي مازاد فراهم می کند

جدول قیمت هوم لیفت در آبان ماه 1402

مشخصات

ارتفاع سازه

تعداد توقف 

طول مسیر

قیمت 

(ریال)

بر اساس ارتفاع و توقف

6.6 متر

2 توقف 

3.5 متر

12.000.000.000 ریال

10.1 متر

3 توقف 

7 متر

12.500.000.000 ریال

13.6 متر

4 توقف 

10.5 متر

13.000.000.000 ریال

توضیحات 

  • در صورت نیاز به برق سه فاز مبلغ 250.000.000 ریال به قیمت فوق اضافه خواهد شد.

  • در صورت استفاده از دربهای لولایی اتوماتیک مبلغ 250.000.000 ریال به قیمت فوق اضافه خواهد شد.

  • گارانتی این محصول 2 سال است.

  • آسانسور های هوم لیفت قابلیت اجرا برای حداکثر 13 متر ارتفاع را دارند.

  • برای نصب آسانسور خانگی حداقل فضای لازم  110*110  می باشد.

     

نتیجه گیری

  آسانسور هوم لیفت یک پک کاملا وارداتی می باشد که بدون نیاز به چاله، موتورخانه یا تخریب و آهنکشی است. آسانسور های HomeLift تا چهار توقف قابل سفارش و اجرا اند. همچنین زمان اجرای این مدل آسانسور کمتر از یک هفته می باشد. شرکت اوج لیفت با 22 سال سابقه درخشان در نصب انواع آسانسور و پله برقی با سوابق پروژه ای فاخر و درخشان به شما کمک می کند تا اطلاعات فنی لازم را برداشت و بهترین نوع آسانسور را انتخاب، طراحی و نصب و اجرا کنید، ما از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما خواهیم بود. استاندارد سازی و خدمات سرویس و نگهداری شبانه روزی از امتیازات شایان قرارداد با این شرکت خواهد بود

برای اطلاعات بیشتر مناطق شرقی کشور با شماره 0513103  و 09152576717-09933211576 همچنین مناطق غربی کشور با شماره 04133263005 و 09144009324 در تماس باشید.

 

مطالعه مقالات بیشتر

ابعاد آسانسور هوم لیفت

انواع آسانسور

چک لیست سرویس آسانسور

خدمات مشاوره آسانسور

بازدید فنی آسانسور

شرکت نصب آسانسور در مشهد

عکس های بیشتر

سوالات متداول

قیمت آسانسور هوم لیفت چقدر است؟

قیمت تمام شده آسانسور هوم لیفت با نصب و تحویل کالا براساس تعداد توقف و شهر شما محاسبه میشود.

آیا آسانسور های خانگی شامل گارانتی میشود؟

بله، گارانتی این محصول 2 سال است.

برای چه تعداد طبقه میتوان از آسانسور هوم لیفت استفاده کرد؟

آسانسور های هوم لیفت قابلیت اجرا برای حداکثر 13 متر ارتفاع را دارند.

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور هوم لیفت چقدر است؟

برای نصب آسانسور خانگی حداقل فضای لازم 110*110 می باشد.